אנא המתן...

שאלות ותשובות

אנחנו כאן בשביל להשיב לכל שאלה.
בדף זה תוכלו למצוא שאלות נפוצות לפי נושאים – פשוט לחצו על השאלה כדי לקרוא  את התשובה.
אם לא מצאתם מענה לשאלתכם, הנכם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות אנחנו משתדלים להשיב תוך 24 שעות מיום פנייתכם. הכתיבה בלשון זכר, מטעמי נוחות בלבד וכמובן שמסמך זה מופנה לכל המינים.

צור קשר

  • שאלות כלליות
    123
  • מה הוא שירות hidoc?

    שירות hidoc מנגיש את החיבור עם רופאים באמצעות פלטפורמת טלה רפואה (telemedicine). הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים גישה נוחה לרופאים מומחים לקבלת ייעוץ, אבחון וטיפול רפואי מקוון (אונליין) באמצעות שיחת וידאו.

    השירות איננו תחליף לביקור במרפאה. הקמנו את hidoc כדי לחבר בין מטופלים לבין רופאים מומחים בדרך נגישה, נוחה ובזמנים המתאימים לרופא ולמטופל מבלי לצאת מהבית.
    באמצעות hidoc תוכלו לשלוח לרופאים מומחים הודעות, להעלות קבצים (כמו בדיקות מעבדה, צילום של נגע חשוד וכיו"ב) ולשוחח באמצעות טלפון או וידאו.
    hidoc מובילה את תחום הטלה רפואה בישראל יחד עם הרופאים האיכותיים אשר נבחרו בקפידה, ונוחות השימוש ותפעול האתר.

  • לאילו תחומי רפואה מתאים השירות?

    תחומי הרפואה בהיידוק רבים ומגוונים, וכוללים את מרבית תחומי הרפואה הקליניים. 

    אתם מוזמנים לבדוק את תחומי הרפואה המתעדכנים מעת לעת.

     

  • כיצד נרשמים לשירות?

    פשוט היכנסו לדף הבית, לחצו על כפתור "הרשם" הכניסו כתובת אימייל שלכם וסיסמה, או הרשמו באמצעות חשבון הפייסבוק או הגוגל שלכם.

    זה הכל! פשוט כבר אמרנו? 

  • כיצד קובעים תור עם רופא?

    לאחר שנרשמתם לאתר, תהליך קביעת התור עם רופא מומחה הינו פשוט ונוח:

    1. גיל - בחרו האם התור הינו עבור מבוגר או ילד (במקרה של קביעת תור לילד, או לאדם בוגר שהוא פסול דין, יידרש אימות לכך כי קובע התור הוא הורה או אפוטרופוס של המטופל)
    2. תחום ייעוץ - בחרו את תחום המומחיות המבוקש
    3. דרך התקשרות - בחרו את דרך ההתקשרות המועדפת (למשל, שיחת וידאו)
    4. זמנים נוחים – סמנו מועדים נוחים לתור

    לאחר אישור פרטי הבקשה, המנוע החכם של hidoc, יעשה עבורכם את החיפוש ויודיע לכם באמצעות כתובת האימייל שהזנתם על מציאת רופא מומחה זמין במועדים שביקשתם. כל שנשאר הוא לאשר את התור ולשלם באמצעות מערכת התשלום המאובטחת. לאחר שהתשלום נקלט בהצלחה, התור יופיע בעמוד הבית שלכם.

  • האם הורה/אפוטרופוס לקטין/פסול דין, שמעוניין להשתמש ב-hidoc עבורו, יכול לדבר עם הרופא המומחה בשמו ולקבל גישה למידע המועבר בביקור?

    כן, לאחר הצגת מסמכים המאשרים את היותו של הפונה הורה/אפוטרופוס למטופל.

  • האם השירות של hidoc מכוסה על ידי ביטוח בריאות?

    בשלב זה אין ל-hidoc הסכמי שיתוף פעולה עם חברות הביטוח וקופות החולים. ניתן להגיש את החשבונית של hidoc לחברת הביטוח שהנכם מבוטחים אצלה ולבקש החזר עבור "ייעוץ רפואי", ככל שהשירות הנ"ל הינו חלק מפוליסת הבראות שלכם.

  • האם ניתן להשתמש ב-hidoc מחוץ לישראל?

    כן, למעט באיחוד האירופי ובקליפורניה. שימו לב כי המחירים הינם בשקלים חדשים וזמני השירות מותאמים לשעון ישראל.

  • פרטיות ואבטחת מידע
    השירות עומד בסטנדרטים מחמירים של הגנת הפרטיות ואבטחת מידע, כמתבקש מאופי הפעילות ובהתאם לחוזרי משרד הבריאות.
  • איך hidoc מגנה על הפרטיות שלי?

    ב-hidoc הפרטיות ובטיחות המטופלים ואבטחת המידע הינם בחשיבות ראשונה. אנו פועלים בהתאם לתקנים מחמירים בכל נושא אבטחת המידע ומשקיעים רבות בהגנה על בטחון המטופלים ועל המידע שלהם. הטכנולגיה של hidoc עומדת בדרישות המחמירות של HIPPA, שהינה חקיקה אמריקאית הקובעת תקנות להעברת נתונים אלקטרונית, שמירה על פרטיות, חסיון רפואי ואבטחת מידע.

    האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL, כך שכל התקשורת בין הדפדפן שלך לשרת האינטרנט, עליו מאוחסן המידע, מוצפן ולא ניתן לפענח את המידע המועבר במהלך השימוש בפלטפורמה. בנוסף, השימוש ב-hidoc מחייב רישום וכניסה באמצעות סיסמה לבחירתכם כאבטחה נוספת.

    למידע נוסף בנושא פרטיות, אנא קראו את מדיניות הפרטיות של hidoc.

  • האם מערכת התשלומים מאובטחת?

    התשלום במערכת מאובטח בתקן אבטחה המחמיר ביותר PCI DSS Level 1.  היו בטוחים שעסקאות תשלום המתבצעות דרך המערכת הינן בטוחות ואמינות. אנחנו לעולם לא שומרים מידע כספי אישי של משתמשים אצלנו.

  • מחירים ותשלום
    שירות שיחת וידאו או שיחה קולית עם רופא מומחה הינו עד 15 דקות, ומחירו 380 ש"ח לכל ביקור.  
  • באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם עבור השירות?

    אנו מכבדים את רוב סוגי כרטיסי האשראי. אין בשלב זה אפשרות לשלם באמצעות PayPal או העברות בנקאיות.

  • האם אדרש לתשלום במקרה של ביטול התור או דחייתו?

    אם דחית או ביטלת את התור לפחות שני ימים שאינם ימי מנוחה לפני המועד שנקבע – לא תחוייב.

  • שאלות טכניות
    123
  • האם שיחות הוידאו מוקלטות?

    לא. המערכת איננה מקליטה ושומרת את שיחות הוידאו. על הרופא המטפל לתעד את הביקור בדרך של סיכום ביקור כמו בביקור רגיל במרפאה.

  • כיצד לשנות פרטים בחשבון ה-hidoc שלי?

    כדי לשנות פרטים בחשבון ה-hidoc שלך, יש לתחבר עם שם וסיסמא ולהיכנס להגדרות פרופיל. בהגדרות הפרופיל ניתן לשנות פרטים אישיים ולשנות סיסמה.

  • מהו תהליך אישור הרופא הנבחר?

    לאחר שבחרתם תחום התמחות בו תרצו לקבל שירות, המערכת תבחר עבורכם את הרופא המומחה הזמין לתת את השירות ותציג לכם את הפרטים שלו ואת זמינות, ניתן לאשר את הרופא ולבחור באחת מאפשרויות התורים המוצגות, או לדחות את קבלת השירות מאותו רופא והמערכת תאתר רופא מומחה אחר בתחום. אם אישרתם את הרופא והמועד, כל שנותר הוא לשלם במערכת התשלומים המאובטחת ולאחר שהתשלום עבור השירות נקלט בהצלחה, המערכת תקבע את הפגישה ויישלח אליכם אישור על כך.

  • מה לעשות במקרה ששכחתי סיסמא?

    במקרה ששכחתם את הסיסמא, אנא הקליקו על שכחתי סיסמא והזינו את כתובת המייל שבאמצעותה נרשמתם לשירות. לאחר הקלקה על "E-mail new password" תשלח לכתובת זו לינק לאיפוס הסיסמא ותוכלו להשתמש בסיסמא חדשה.